יום שישי, 11 במרץ 2011

טום בוי שהפכה לברבור






את קארין שמעתי בפעם הראשנה בטלפון בערך 3 ימים לפני שפגשתי אותה בסטודיו.
לא כולן כאלה. יש את הנשים שקובעות 3 חודשים מראש הן יודעות שהן רוצות להצטלם אצלי ודואגות לקבוע.
יש את מי שקובעות שבועיים שלושה מראש - אלה הן הרוב.
ויש את אלה שנכנס להן הג'וק ביום אחד,והן ממש צריכות להצטלם אוטוטו כי הן כבר בשבוע מתקדם.
כזו היא קארין מסתבר.
התקשרה אלי בתחילת השבוע , אמרה לי בצורה כי ישירה , "שוטטתי באנטרנט ראיתי את האתר שלך ואני חייבת להצטלם אצלך ."
" אוקי, נפלא" השבתי אני , "באיזה שבוע את ? "
"אז, זהו, שאני כבר בשבוע 32 , ואמרו לי שאני כבר צריכה להצטלם .."
צחקתי, המשכנו לשוחח, וקבענו לכמה ימים אח"כ, הסטודיו היה פנוי במקרה (או שכנראה שלא במקרה )
קארין הגיעה, אישה מקסימה עם אטיטיוד ואופי מאד מיוחדים, ויותר מזה, אני יכולה להגיד שהיא הזכירה לי אותי לפני כמה שנים,
מן טום בוי מקסימה שכזאת שההריון יפה לה, אבל הנשיות עדיין לא פרצה ממנה החוצה (מה שלי קרה ממש במהלך ההריון עצמו וכמובן עם הלידה ) וכזו היא קארין.
קלטתי אותה בשניה, המגפיים הגבוהות, המעיל עור, השיער האסוף , חשבתי לי ביני לבין עצמי איך אני משלבת את האלמנטים האלה בפנים ועדיין מוציאה ממנה את היופי והנשיות האלו שהיא לא מפגינה אותם החוצה.
וכך התחלנו, עם מגפיים ,תחתונים ומעיל עור - היא היתה בשוק.
לאט לאט קילפתי ממנה את השכבות הנוקשות, ריככנו את הכתפיים, הארכנו את הצוואר והדרכתי אותה פשוט לנשום פנימה ולהנות .
זה היה מהמם לראות את הטום בוי הזו הופכת לברבור, לנשיות מתפרצת לנגד עיני.
זה היה סשן אינטנסיבי, הרגשתי איך הפליאה שלה מעצמה נמהלת בשמחה וברגשות נשיים והכל מתערבב לו שם ויוצא במן ריגוש מודע ומיוחד על הסט , היא היתה כ"כ נוכחת , ונהנתה מכל שניה .
וגם אני !
זהו, נראה לי שאפסיק כאן ואתן לה גם את הפרטיות שלה .
תודה קארין, היית נפלאה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה