יום חמישי, 5 במאי 2011

הריון בפריז



נגה במיטה מקולחת וישנה , אנחנו סוף סוף מתיישבים במטבח לסיים את ארוחת הערב שהתחילה לפני יותר משעה . החלטתי שאני שוברת את מעגל השתיקה שאופף אותנו כבר כמה שבועות. הגענו לשיא ברמת השתיקות המעצבנות ואני חזרתי היום מהסטודיו בהחלטה שאנחנו מדברים !

כבר כמה חודשים שנינו בעיצומם של פרוייקטים מאד מאתגרים , במקרה שלו לא ברורו כ"כ לאן ההדברים הולכים וזה גורם לתיסכול רב. במקרה שלי ההטרפת היא תמיד באותו הכיוון והמקום - הסטדויו.

כן כבר שמעתי ודיברתי עם המון עצמאיים נוספים שברגע שאתה הופך לעצמאי אמביציונר בטרוף העסק שלך לעולםן לא נסגר לא במקחלת ולא בשינה ולא העוד הרבה מקומות אחרים . ...

אני מתיישבת מולו " מה קורה בייב ? נראה לי ששנינו צריכים לדבר " בדר"כ משפט שכזה הוא לא מבשר טובות, מסתבר שהפעם כן. לוקח קצת זמן אבל לבסוף זה מתניע, אנחנו מדברים, משתפים , חולקים את התיסכולים , ומפרים את השתיקות .

אין לנו את הזמן הזה והפניות לשבת ולשתף ביומיום בזמן הארחון ושנינו כבר חייבים לפרוק .

לבסוף באקט מפרגן בטרוף אני מציעה: " בייב, באפריל אתה גומר עם הפרוייקט הנוכחי , קח את עצמך והסנובורד וסע לשבוע סקי עם חבר . פשוט תתנתק קצת ותעשה חיים , אני ממש אסתדר עם נגה כאן , ואני חושבת שאתה צריך את ההתאוורות הזו ."

אני מרגישה ממש טוב עם עצמי ! איזה בת זוג מפרגנת ובעיקר זה כ"כ נאמר מכל הלב , ראיתי כמה שדודו זקוק לכך .

" לא, אני לא יכול לנסוע " הוא עונה לי

" מה? למה ? זה עיניין של תקציב שאין לנו ? באמת מכל הלב בייב אני רוצה שתיסע , אל תרגיש לא בנוח "

" כן אני יודע, אבל אני לא יכול לטוס בחודש הבא , אני כבר טס בתחילת אפריל "

כאן מתחילו הראש שלי לעבוד ב- 300 קמ"ש – מה?? איזה טיסה ? הוא כבר קבע עם חברים לעוד מסיבת רווקים בטורקיה ? הוא טס לקוראה לאיזה פרוייקט חדש ?? מה קורה ? איך אני לא מעודכנת ?

בהתחלה מתגנב לו חיוך ממזרי וקטן , אני ממש על קוצים מחכה לתשובה שלא מאחרת לבוא..

"מאמי, אנחנו טסים בסוף החודש לפריז ליומולדת שלך , זו הפתעה שרציתי לספר לך ממש לקראת הנסיעה , אבל נראה לי שכבר עדיף שתדעי עכשיו ..." כולו חיוכים ואהבה .

אני כמעט לא נושמת מרוב שמחה .

"אני לא מאמינה לך ! (כמובן שאני כן ! ) איזה מדהים אתה ,אירגנת הכל ? לכמה זמן ? מה עם נגה? אבל איך אתה יודע שאני פנויה בסטודיו? נכנסת לקלנדר שלי ?"

אז זהו שהאיש המקסים שאני חייה איתו תכנן והכין הכל , אנחנו נוסעים לוויקאנד ארוך בפריז.

נגה תהיה אצל ההורים שלי , הכל מאורגן , והלוז שלי פנוי בסטודיו. – איזה כיף !!!!

אין ספק שזו אחת המתנות השוות ביותר שקיבלתי ליומולדת איפעם , אבל מעבר לכך הזוגיות שלנו זקוקה לזמן הזה ביחד בעיר הרומנטית בעולם כמו אויר לנשימה .

איזה אלוף !

איך זה קשור להריונות בפריז ??? תתעדכנו בשבוע הבא .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה