יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

נשים ומנשאים



שלום לכן נשים ואמהות יקרות !
נפגשנו השבוע ביום שני בהפנינג המנשא הנכון, הוזמנתי ע"י אורית סופר הוגת הארוע לתת חסות ולצלם את המתרחש , אני מאמינה בשיתופי פעולה וכך עשיתי גם הפעם.
פגשתי המון נשים ואמהות מקסימות ומאוהבות , ועוד המון תינוקות בכל הגילאים המינים הצבעים והחיוכים , והאמת שהיה לי פשוט כיף. לטייל בין הדוכנים , לחפש רגעים קטנים ואינטימיים ולהכנס בעדינות ולהנציח את רגעי היומיום האלה. שלכן עם היצור הקטנטן הזה שהפך ביום בהיר אחד להיות מרכז עולמכן .
ולא סתם החלטתי להקדיש למפגש הזה פוסט בבלוג שלי , אתן כל היום דואגות וחושבות איך לעשות את החיים שלכן ובעיקר שלו\שלה טובים ונוחים יותר, לא תמיד יש מי שרואה אתכן מהצד ועוצר להתבונן ולתת את הכמה דקות הקטנות האלה של תשומת הלב, גם אם יוצא לכן להנציח ולצלם , לא תמיד זה יוצא כמו שרציתן, או שהרגע כבר עבר, או שבכלל אין לכן תמונות ביחד .
ואני שמחה שנקרתה בדרכנו ההזדמנות להכיר ולתת לכן את הכמה מזכרות הקטנות והמתוקות האלו .
אתן מוזמנות להמשיך ולשוטט בבלוג ולקרוא את הרשמים שלי מתקופת ההריון והלידה, אני מניחה שיהיו מי מכן שיתחברו לדברים .
מבחינתי כשישבתי וראיתי את התמונות אח"כ בלילה והסתכלתי עליכן , חשבתי כמובן גם על עצמי ועל התקופה ההיא לפני שנה עם נגה כשהיא במחשבתי 24 שעות ביום 7 ימים בשבוע כל שניה ביום חיה ונושמת אותה,ונזכרתי בגעגוע , והרגשתי המון אהבה ופירגון לטוטאליות הזו שאתן נמצאות בה בימים אלו ממש .
מצורף לינק לאלבום האנטרנטי עם התמונות שלכן - תהנו :-)

שמחה שיצא לנו להפגש.
מוזמנות לבוא עם הקטנטנים לסאשן מרוכז יותר בסטודיו , ולהשקיע בתיעוד המשפחה החדשה שלכן .

שלכן ,
עדי כהן - ציזנר
0544-458586

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה