יום שבת, 25 ביולי 2009

צילום מהבטן - הגרסה הרטובה















שבוע חדש בפתח ,

ואני עדיין מרוגשת מהשבת שהיתה לנו ,
בשביל הרקורד אני כבר בשבוע 39 וביום רביעי הקרוב פיסטוקית אמורה לחגוג את יומה הראשון בעולם ....אבל תוכניות לחוד ומעשים לחוד ונראה מתי זה באמת יקרה.

מה שכן רציתי לשתף אתכם בו הוא ההברקה האחרונה שלי בקשר לתיעוד ההריון שלנו , השבוע שכבתי לי במיטה בעוד אחד מלילותי נטולי השינה וחשבתי לי מחשבות כשלפתע זה הכה בי !

איך, איך, איך לא צילמתי את עצמי עדיין במים????

אני, שאוהבת מים בכל הצורות ממקלחת ועד אוקיינוסים , לשחות לטבול רגליים או סתם להקשיב לגלים , איך עדיין לא נתתי לעצמי את החופש להצטלם בסביבה נטולת משקל אבל באמת, ושגם מרגישה לי ככה כ"כ טבעית.
אז הרעיון הכה שורשיו, עכשיו רק צריך להפיק את העיניין,
איפה מצטלמים? צריך את הציוד המתאים, וכמובן גם מי שירצה להתגייס לצלם את ההרפתקאה.
אז התחלתי במסע בירורים באימייל ובטלפון אצל אנשים טובים בסביבתי וחקרתי לגבי בריכה פרטית שאוכל להשתמש בה לכמה שעות במהלך השבת,
וכמובן המצלמה !
אוי המצלמה, שיגעתי הרבה אנשים בעיניין, למי יש ציוד לצילום מתחת למים?

בסוף אחרי הרבה תשאולים הגעתי למועדון צלילה בת"א - האוקטופוס - וסיכמתי שאשכור מהם מצלמה פשוטה (זאת הכי מתקדמת שהיתה להם) עם כיסוי פלסטיק עמיד למים למשך השבת.
לבריכה הגעתי גם בסופו של דבר במקרה, או שאולי אין זו מקריות בכלל, מחברה של חברה של חברה שלי סיגל .
שולה המקסימה מהרצליה שבעצמה אומנית מוכשרת שמציירת ומפסלת הכניסה אותנו אליה הביתה בזרועות פתוחות ובחיוך אמיתי .
ומי אם לא בן זוגי המדהים דודו שהתלהב להצטרף למשימת הצילום מתחת למים .
כמה ששמחתי ששעות השחיה המשותפות שלנו בבריכה כספורט משפחתי מועדף מצדיקות עצמן :-)
כמה התכוננתי, חשבתי על פריימים,עשיתי תחקיר, אקססוריז, האם לצלם בערום או דווקא לתת לבדים את הכוח שלהם שיקבלו שינוי צורה מעניין מתחת למים?
החלטתי על סטים שלמים של בגדים להתלבש בהם ולהכנס למים - לעשות את זה אחרת ולא שיגרתי וצפוי .
מאחר ואף אחד מאיתנו לא צילם מעולם במים לא היה לנו מושג איך העינינים ילכו.

יום שישי אחה"צ אחרי שכבר מהבוקר אני מכינה ומתכוננת ומתרגשת וחושבת על כל מה שצריך לקחת איתנו גם רק למקרה שיהיה שלא אתחרט שלא הבאתי....
אנחנו נוסעים למרינה בת"א למועדון הצלילה להביא את המצלמה - כולם שם חבר'ה צעירים רטובים מגניבים ואני עם המימדים הענקיים שלי גורמת לכמה גבות להתרומם בפליאה, ראיתי את המצלמה המדוברת וההבנתי שאת איכויות האופטיקה, החדות ומשחקי עומק השדה שדמיינתי אצטרך להשאיר לפעם הבאה ...
אבל העיקר שיש משהו שיצלם מתחת למים.
אחד החבר'ה שם התעניין ושאל מה אני עומדת לצלם? אז עניתי שאת עצמי ...הבעת פניו אמרה הכל, הוא הרצין לחלוטין ושאל - את מצלמת את עצמך יולדת במים????
חייכתי ואמרתי שאת זה אני עדיין לא עושה אבל כן מצלמת את עצמי במים עם בטן.
הגענו להרצליה לבית מקסים עשוי עץ ובריכה נעימה גדולה ועמוקה והתחלנו פשוט לזרום עם הדברים , לבשתי שמלה שחורה ושרשרת פנינים ארוכה ,
ונכנסתי למים, דודו כבר עמד במים עם מסיכה ושנורקל וסימן לי שהוא מוכן לצילום.
לא תיארנו לעצמנו כמה קשה לצלם מתחת למים, ובטח קשה לדגמן זה בטוח, להשאר באותה הפוזה , לא לזוז, לפתוח את העינייים במים ולנסות להוציא כמה שפחות בועות , ולהבין איך הגוף מתנועע ויחד איתו הבדים שעלי.

אז היינו קרוב לשעתיים במים בנסיונות חוזרים ונשנים צוללים ועולים חזרה לעוד אוויר, ומסט לסט מבינים יותר מה נכון או לא נכון לעשות ואיך.
זה היה מעייף ואף מתסכל ,לא היינו בטוחים מה יצא טוב ,האור התחיל לברוח לנו. אחרי שעתיים החלטנו לשחרר , לנסוע הביתה ולחזור למחרת בבוקר שוב .

שולה כמובן שמחה לארח אותנו בשנית, הלכנו הביתה צפינו בתמונות והפקנו לקחים, מה נכון, כמה זמן אני צריכה לחכות בכל פוזיצה, לתכנן את הסטים מראש, ופשוט טכניקות שיקלו עלינו את העבודה למחרת.
ואכן כך היה הגענו בשבת בבוקר הרבה יותר יעילים ויודעים מה אנחנו רוצים ואיך.

והנה התמונות לפניכם
זו היתה חוויה מדהימה לשנינו ,

כמובן שהייתי רוצה לצלם לפני חודשיים לפחות גם כשהייתי פחות גדולה וכבדה ויכולה לנוע במים יותר בחופשיות , וגם כדי להספיק מקצה שיפורים ....


החלטתי שאני רוצה לתת לנשים נוספות לחוות את החוייה המדהימה והמיוחדת הזו - אני רוצה לצלם נשים בהריון מתחת למים , התנסות שבאמת אין הרבה דברים דומים לה בחיים,

ועם כל אהבתי גם למים וגם לצילום אני בטוחה שהתוצאות יהיו משהו מאד לא שיגרתי ושונה .


מקווה שאהבתם את התוצאות - אני אהבתי את התהליך החוויה והתוצאות .

והפעם זאת באמת הזדמנות פז לשלוח את הרשומה הזו להרבה אנשים מיוחדים שיתענינו ברעיון. אם לתת כמתנה לאשה אהובה וקרובה , או אם לתת ולפרגן לעצמך - כי מגיע לך !

אני מעלה תמונות נוספות לאתר שלי ברגעים אלו, ואתם מוזמנים להכנס ולהנות.


שיהיה לנו שבוע רטוב ויצירתי


עדי כהן - ציזנר

www.adigital.co.il


0544-458586














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה