יום רביעי, 17 ביוני 2009

סדר פסח באמצע יוני או איך הבנתי שהתחלתי את שלב הקינון






שלום לכולכם,


מזמן לא השתמענו נכון...

נושא חשוב :
אני מזמינה אתכם להצטרף לרשימת התפוצה שלי באופן רשמי ולהמשיך לקבל ממני תכנים שונים בנושאי צילום , הריון, מאמרים מקצועיים ועוד...
ולכן אתם צריכים לנקוט פעולה ולהרשם בתחתית העמוד.


אז מה קורה בממלכת ההריון והבטן התפרצת בימים חמים אלו ...


קודם כל אני חייבת לשתף אתכם בקצת רקע משפחתי , אני אחות קטנה אחרי שני אחים בוגרים תרתי משמע, וככזאת נפלה בחלקי הזכות להיות דודה ל- 3 אחייניות ואחיין אחד שאני מאוהבת בהם קשות, ומכל סיפורי הלידה וההריון של אחיי וגיסותי דבקתי גם אני בגישה שאין מה להתכוננן יותר מדי , הדברים פשוט קורים, כל האביזרים,קניות,עצות והידע פשוט יגיעו עם הזמן, וכך גם הסתובבתי רוב משך ההריון.

עד לפני שבועיים בערך,

פתאום שמתי לב שאני מסתובבת בבית כמו עקרת בית לפני פסח - בודקת את העוזרת בקפידה , מקפידה על בית מסודר ונקי , החתולים עוברים סדרת חינוך חדשה והפעם - הקצאת איזורים מורשים, ויותר חשוב - איזה לא.
קורי עכביש בפינות של תיקרה פתאום נגלו אלי כאילו הרגע הופיעו,
ובעיקר פרץ התענינות בכל מה שקשור לתקופה הקרבה ובאה, אם זה ההכנות לצירים וללידה הפעילה, מה להכין לבית חולים, שידת החתלה שניצבת לה בגאון אצלנו בחדר שינה(שנקנתה באינסטינקט של 12 שעות..יד 2 ) וכל חומר שאפשר לקרוא, לצפות ביוטיוב ולהכין עצמי אליו.

אז מסתבר שכך נראית תקופת הקינון - מי מכם שהייתם שם ודאי יודעים על מה מדובר , מי שעדיין לא - זה עוד יגיע .

ומה שעדיין ממשיך להפתיע אותי כל הזמן שזה לא משנה מה חשבתי שיקרה או איך להתכונן - זה פשוט קורה מעצמו , לא אמרתי לעצמי , רגע, שבוע 32 צריך להתחיל להתארגן על דברים ,פשוט בוקר אחד לפני שבועיים קמתי והרגשתי שהדברים בוערים לי בפנים, שהמחשבות והרצון להיות בתוכן, ובתוך כל מה שקשור פשוט מציף אותי ונמצא אצלי .

השורה התחתונה והמשמחת היא שאני נותנת לזה לקרות וגם נהנת מזה.


אני מזמינה אתכם להצטרף לרשימת התפוצה שלי באופן רשמי ולהמשיך לקבל ממני תכנים שונים בנושאי צילום , הריון, מאמרים מקצועיים ועוד.
ולכן אתם צריכים לנקוט פעולה ולהרשם כאן:

שיהיה לכולנו סופ"ש נפלא.
עדי.
054-458586

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה